آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم
سرخط خبرها

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۶۷۱۵۶
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
  • ۵
لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)
پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز-شنبه- در تالار بزرگ وزارت کشور آغاز شده است. آخرین مهلت ثبت نام ساعت ۱۸ امروز است و از این حیث روز مهمی برای داوطلبان رسمی و احتمالی انتخابات برای اعلام داوطلبی است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری امروز شنبه، ۲۵ اردیبهشت بسته خواهد شد تا بر اساس برنامه ریزی انجام شده، شورای نگهبان مسئولیت بررسی مدارک و صلاحیت بیش از ۳۰۰ نفر از داوطلبان را مورد بررسی قرار دهد.

برخی از چهره‌هایی که امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

بر اساس اعلام «سید اسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور تا پایان روز چهارم ثبت نام ۳۰۴ نفر از شخصیت های سیاسی، نظامی، مسئولان کنونی و سابق و نیز شهروندان عادی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شدند. به نظر می رسد با تاکید موسوی مبنی بر عدم تمدید فرصت ثبت نام امروز، تالار وزارت کشور روز پرهیاهو و مهمی را تجربه خواهد کرد.

 

تاکنون چهره‌هایی چون سردار «حسین دهقان» وزیر پیشین دفاع، سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا، محمد حسن نامی وزیر پیشین ارتباطات، وهاب عزیزی، محمد زارع فومنی فعالان حزبی، محمود احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس، رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم، محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان، حسن سبحانی نماینده اسبق مجلس، محمد شریف ملک‌زاده رییس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات پیشین، قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، محمود صادقی، علی مطهری، محسن مهرعلیزاده، رامین مهمانپرست، محمدرضا صباغیان، «علیرضا افشار» فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج، فریدون عباسی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، «سید مصطفی تاجزاده» فعال اصلاح طلب و معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، شاهین محمد صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی هستند که تا روز چهارم ثبت نام داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند.

 

محسن هاشمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران با حضور در وزارت کشور، به صورت رسمی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

 


 

علی لاریجانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

 علی لاریجانی رییس پیشین مجلس شورای اسلامی هم در اولین دقایق آخرین روز ثبت نام در محل ستاد انتخابات حضور یافت و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

علی لاریجانی کیست؟زندگینامه

انتخابات سیزدهم؛ حاشیه‌های روز آخر ثبت نام

 

توییت علی لاریجانی در روز ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با هشتگ نه کلید نه چکش:

 

شرایط سخت، تصمیم‌های شجاعانه می‌خواهد. بسم‌الله الرحمن الرحیم...

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 


 

مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات هم قبل از ساعت ۹ خود را به میدان فاطمی رساند و وارد وزارت کشور شد و رسما داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شد.

 

  مسعود پزشکیان کیست؟ + زندگینامه

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 


عباس آخوندی به وزارت کشور رفت

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)


 

استقرار تیم حفاظتی ابراهیم رئیسی در وزارت کشور |خبری در راه است؟

از گوشه و کنار ستاد انتخابات خبر می رسد ابراهیم رئیسی امروز در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، ثبت نام می کند و تیم حفاظت سید ابراهیم رییسی در ستاد انتخاباتی وزارت کشور مستقر شدند.

 

بیانیه رئیسی برای اعلام کاندیداتوری

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان‌شاءالله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

 

مهر نوشت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه پیش از ثبت نام به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون‌های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل‌های مختلف ادامه می‌یابد و بلکه روز به روز گسترده‌تر می‌شود. بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان‌شاءالله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

 

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

 

مردم شریف ایران، خواهران و برادران عزیزم،

 

سلام علیکم

انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی شما، چهل و سومین سال خود را می‌گذراند و همچنان شعارهای مبنایی ما که تحقق ارزشهای دینی، عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌جویی بود، بعنوان اولویت‌های ممتاز، در بلندای آرمان انقلاب می‌درخشند. آرمانی که زنده، پویا، قابل دستیابی و امیدآفرین است. پیشرفت‌های مادی و معنوی " اصحاب ما می‌توانیم" خمینی کبیر و خامنه ای عزیز، کشور ما را از حضیض ذلت به قله عزت رسانید. کتاب زرین افتخارات زنان و مردان سرزمینم مملو از لحظات تلخ و شیرینی است که سرنوشت یکسانی را برای ما رقم زده است. آرزوی «ایران قوی و سربلند»، فصل مشترک این تاریخ پر فراز و نشیب است.

 

اگرچه مساعی صورت گرفته در دوره‌های متمادی، قابل تقدیر است، اما اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمانهای مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم کردن اولویت‌ها، تن دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم‌دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی سبب شد که انرژی متراکم و بی‌بدیل قوه اجرایی، نه تنها به صورت کامل و مؤثر استفاده نشود، بلکه خود، منشأ پیدایش مسائل پیچیده در کشور باشد. البته فشار سنگین و بی‌رحمانه بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه، حتماً بر وضع غیرقابل قبول کنونی مؤثر بوده‌اند ولی علت اصلی شکل‌گیری این وضع، به سوء تدبیرها، ناکارآمدی‌ها و تضییع فرصت‌های خدمتگزاری باز می‌گردد.

 

● قرار نبود که از درد مردم بی خبر باشیم.

● قرار نبود که مردم در فشارهای اقتصادی بی پناه بمانند.

● قرار نبود که از آمدن به میان مردم واهمه داشته باشیم.

 

اینک ماییم و رنج‌ها و امیدهای مشترکمان. رنجی از جنس زخم‌های دردآور معیشتی و اقتصادی بر پیکره اعتماد عمومی، و امیدی متکی بر منابع سرشار انسانی و فکری و مادی که چشم‌انتظار مدیریتی توانمند و متکی به مردم برای رسیدن به ایرانی قوی برای همه است.

 

در طول چند ماه گذشته، گروه‌ها و اقشار و اصناف مختلف، اینجانب را دعوت به نامزدی در انتخابات می‌کردند و البته برخی دلسوزان نیز با دلایل مختلف، خیرخواهانه، می‌خواستند در برابر این مطالبه مقاومت کنم. آنچه من را با این استدلال همراه می‌ساخت، مسؤولیت سنگین قوه قضائیه و برنامه‌های تحولی بود که به پشتوانه تجربه و آشنایی به مسائل و چالش‌های دستگاه قضایی و به یاری طیف وسیعی از نخبگان، و همراهی و امیدآفرینی قاطبه مردم، با جدیت دنبال می‌کردم و بحمدالله ارکان استقرار مسیر تحول فراهم گردیده بود؛ اما لطف مردم به این خدمتگزار کوچک تا سر حد مطالبه‌ای فراگیر و عمومی گسترش یافت. اگر این خواست عمومی نبود، برای ادامه مسیر تحول در قوه قضائیه، آسوده‌خاطر بودم. اما مقاومت بیشتر در برابر این موج گسترده، بیش از هر چیز، بی‌اعتنایی به اراده مردم بزرگوار سرزمینم، و گمان راحت‌طلبی در میدان نبرد با رنج‌های مشترکمان را ایجاد می‌نمود. انبوه بدهی‌های دولتی، رشد سرسام آور نقدینگی، نظام بانکی غیر مولد، تورم کمرشکن، به هم ریختگی بازار مسکن و خودرو، مشکلات کارگران قراردادی و شرکتی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده، بیکاری جوانان تحصیل کرده، تبعیض آزاردهنده در حقوق و دستمزد و هزاران زخم مزمن دیگر، تنها گوشه‌ای از این دردهای مردم است.

 

تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون‌های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل‌های مختلف ادامه می‌یابد و بلکه روز به روز گسترده‌تر می‌شود. بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان‌شاءالله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

 

روشن است که مردم به وضع موجود اداری و اقتصادی کشور که نه با ارزش‌های انقلاب و نه با انتظارات جمهور و نه با امکانات و توانایی‌های موجود سازگار نیست، معترض، و گله‌مندند. دولت آینده، برای علاج این درد مشترک، باید عمیقاً معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده‌ای نزدیک، تلخ‌کامی‌های ناشی از بی‌عدالتی، خمودگی و حاشیه‌سازی را به طعم شیرین و خواستنیِ احساس اجرای عدالت مبدل گرداند.

 


 

ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد

ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات شد.

 

ایرنا نوشت: ابراهیم رییسی اکنون ریاست قوه قضاییه را برعهده دارد. او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ نیز رقیب جدی حسن روحانی بود و توانست ۱۶ میلیون رای کسب کند.

 

کارنامه قضایی وی پربار است و در سمت‌هایی چون دادستان کرج، همدان، تهران، دادستان دادگاه ویژه روحانیت و معاون اول قوه قضاییه فعالیت کرده است. رییسی پیش از ریاست این قوه، از طرف رهبر معظم انقلاب برای تولیت آستان قدس رضوی منصوب شده بود.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)


 

مصطفی کواکبیان برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)


 

علیرضا زاکانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)


ضرغامی ثبت نام کرد

ورود پرحاشیه عزت الله ضرغامی در میان هوادارانش به ستاد انتخابات کشور 

 
 

 

"مسعود زریبافان، معاون رئیس‌جمهور در دولت محمود احمدی‌نژاد و رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران برای انتخابات ثبت نام کرد.

 

.


 

اردکانی به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد

وزیر تعاون دولت نهم گفت: با توجه به حضور این شخصیت شایسته، انقلابی، کارامد و پاک سرشت معتقد هستم که پرچم مبارزه با فساد، تحقق عدالت، بهبود وضعیت اقتصاد ملی، اصلاح امور و تاسیس دولت مردمی و تحول گرا ممکن و مقدور است.

 

ایشان را برای اداره کشور اصلح می‌دانم، بنابراین لزومی نمی‌بینم فرآیند انتخاباتی را ادامه دهم، به این جهت در حمایت از حضور ایشان ثبت نام نخواهم کرد.

 


 

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در ساختمان وزارت کشور حضور یافت.

 

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری دولت‌ روحانی و عضو حزب کارگزاران سازندگی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

 

جهانگیری که سابقه وزارت صنایع و معادن دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد، پیش از این درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات گفته بود:

 

نظر شخصی من منفی است اما هیچ وقت نگفتم که نامزد نمی‌شوم، تابع جمع هستم اما اگر به نظر قطعی برسند، حتما با بزرگان کشور مشورت خواهم کرد.


کشور در شرایط ویژه ای است، نیازمند برنامه تیم و انسجام ملی دقیقی است.

 

 

 

محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

 


محسن رضایی در میدان فاطمی

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت

کشور شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 


 

 محمد شریعتمداری وارد وزارت کشور شد

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

 


 

نیکزاد انصراف داد


«نیکزاد» نایب رئیس مجلس از حضور در انتخابات 1400 انصراف داد

 

علی نیکزاد در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار عکسی از خود در کنار سید ابراهیم رییسی، نوشت:

 

«‏⁧‫وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجریبات این سال ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه ⁧‫انتخابات ریاست جمهوری‬⁩ حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت های بی نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

در این مدت، به صورت رسمی حضور خود را در ⁧‫انتخابات‬⁩ اعلام نکردم. چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد. اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای یک حضور موثر انجام دادم.

 

اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان حضرت آیت‌الله ⁧‫رییسی‬⁩ با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در ⁧‫انتخابات‬⁩ اعلام می دارم.

 

‏ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروزی حضرت آیت الله ⁧‫رییسی‬⁩ به کار خواهم بست. چرا که معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند. به زودی در بیانیه ای این موضوع را بیشتر تشریح خواهم کرد.»

 


 

عارف از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد


محمدرضا عارف معاون اول رئیس دولت اصلاحات، با انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوری انصراف داد

قسمتی از از متن بیانیه عارف:

به این نتیجه رسیدم که حضورم در این شرایط، قطعا بر پیچیدگی انتخابات می‌افزاید و رقابتهای درونی جریان اصلاح‌طلبی را به سمت واگرایی سوق خواهد داد. به همین دلیل ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم ایران، عدم ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می‌کنم

 


 

ناصر همتی به وزارت کشور رفت

 

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

 
 

 

سعید جلیلی راهی ستاد انتخابات شد

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 

سعید جلیلی برای ثبت نام در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری راهی وزارت کشور شد.

 


بیشتر بخوانید: جلیلی وارد وزارت کشور شد + فیلم


 


 

زهرا شجاعی وارد وزارت کشور شد

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب برای ثبت‌نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد

 


 

منتجب‌نیا هم وارد وزارت کشور شد

 

▫️«رسول منتجب‌نیا» دبیر کل حزب جمهوریت برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

 

 

 

محمدجواد حق شناس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 


 

رئوفیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

 

▫️سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد./ایرنا

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

 


 

درهای وزارت کشور بسته شد


ساعت ۱۸:۰۰ امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت، زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و درهای وزارت کشور به

روی داوطلبان بسته شد. /ایرنا

 

لحظه به لحظه تا انتخابات ۱۴۰۰ | پنجمین و آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری (۲۵ اردیبهشت)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
یا‌احمدی‌یا‌هیچ‌احدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
فقط دکترمحمود احمدی نژاد ریاست جمهور 1400
رضاصمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
فقط دکترمحمود احمدی نژاد ریاست جمهور 1400خوب عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
فقط دکترمحمود احمدی نژاد دوستت دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
دکترمحموداحمدی نژاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->